When I get a little money I buy books;and if any is left I buy food and clothes .

唔,主博客是只喵,子博客是只旺。

Green Grass of Tunnel - Múm

Múm,来自冰岛,由四个中产阶级家庭的孩子组成,他们和其他同龄人一样有自己的烦恼,一样普通。他们有着平常的名字,就像其他人一样。他们温和平淡的努力驱除束缚着冰岛乐团的某种神话。相对奇特的地方也只是乐队成员中的两个女孩儿是一对双胞胎。(来自虾米)


Down from my ceiling 
Drips great noise 从顶棚上漏下巨大的嘈杂声
It drips on my head through a hole in the roof 穿过屋顶的洞滴在我的心上

Behind these two hills here 在这里两个小山的后面
There's a pool 有一个池塘
And when I'm swimming in
Through a tunnel 每当静静穿过隧道
I shut my eyes 我闭上眼睛 

Inside the cabin I make sounds 在车厢里我抒发心声 
In through the tubes I send this noise 通过这隧道将嘈杂抛开

Behind these two hills here 在这两座小山后面
Fall asleep 静静入睡
And when I float in green grass of tunnel 当我漂浮于隧道绿茵
It flows back 它来回飘拂

Down from my ceiling
Drips great noise 从顶棚上漏下巨大的嘈杂声
It drips on my head through a hole in the roof 穿过屋顶的洞滴在我的心上

Behind these two hills here 在这里两个小山的后面
There's a pool 有一个池塘 
And when I'm swimming in
Through a tunnel.... 每当静静穿过隧道
I shut my eyes.我闭上眼睛

I shut my eyes.我闭上眼睛(歌词来自虾米)


评论
热度 ( 3 )

© 掉到异次元的书和影 | Powered by LOFTER