When I get a little money I buy books;and if any is left I buy food and clothes .

唔,主博客是只喵,子博客是只旺。

The Scientist - Coldplay

又是一首【在某个特定时间点】才能听懂的曲子。


Come up to meet you, tell you I'm sorry 来见你,告诉你我抱歉

You don't know how lovely you are 你不知道你有多美好

I had to find you, tell you I need you 我必须找到你,告诉你我需要你

Tell you I set you apart 告诉你我让你走的

Tell me your secrets and ask me your questions 把你的秘密告诉我吧,然后问我你要问的问题

Oh let's go back to the start 哦让我们回到开始吧

Running in circles, coming up tails 追逐着尾巴转着圈

Heads on a science apart 目的地却是一个理智的离别

Nobody said it was easy 没人说过这是件容易的事

Oh it's such a shame for us to part 哦太遗憾了我们终要离别

Nobody said it was easy 没人说过这很简单

No one ever said that it would be this hard 也从没人说过这会如此困难

Oh take me back to the start 哦带我回到开始吧


I was just guessing at numbers and figures 我只是在猜着数目和数字

Pulling your puzzles apart 解开你的迷

Questions of science, science and progress 纯粹的科学问题吗?是自然规律使然吗?

Do not speak as loud as my heart 这些和我的心声比起来真的微不足道

Tell me you love me, come back and haunt me 告诉我你爱我,回到我这,让我每天都记着你吧

Oh and I rush to the start 哦而我回归到开始

Running in circles,Chasing tales 走过太多的弯路追逐以前 

Coming back as we are 我们回来了


Nobody said it was easy 没人说过这很简单

Oh it's such a shame for us to part 哦太遗憾了我们终要离别

Nobody said it was easy 没人说过这很简单

No one ever said that it would be so hard 也从没人说过这会如此困难

I'm going back to the start 我要回到开始


Oh ooh ooh ooh ooh......(歌词来自虾米)


在你们的手分开,心撕裂的那一刹那,就再也回不去了。永远。

评论 ( 1 )
热度 ( 17 )

© 掉到异次元的书和影 | Powered by LOFTER